15 November 2011

KAWAN

Tuhan tunjukkanlah jalan utk menempuhi dugaan ini,
Teman maafkan aku jika aku melukakanmu,
Aku xdpt menahan hibanya rasa kau pergi meninggalkn aku...
Redhalah apa terjadi...mungkin ada rahmat yg tersembuyi...
- copy n paste google image sahabat -

Aku xpernah terasa pun ngan perangai kau...
after one years...
Aku nk ckp kat kau...
First : Tahniah sbb dh tuka status...hehe..sbb aku xdpt nk ucap ni face to face ngan kau..kawin nnty klu ingat aku jemput la aku..hehe...ang dulu la nmpknya....
Second : Tahniah diatas graduation hari tu...sori sbb x tego kau...aku xsedar yg tu kali terakhir kita jumpa wei...HAHAHA...
before n after one years..
tq sbb jadi kawan aku...kikikikiki...
- buncit, bumper, gendot -
walaupun cuma sementara aku ttp ingt korang...lgpn skrg kita dh wat hal masing-masing...
hepy ngan cara idup masing-masing...n aku arap ampa success utk masa depan ampa...hehehe...
RINDU NGAN PERSAHABATAN KITA tp xpa...besa la tu kn wei...











No comments: