02 May 2011

Kawan2 cerita lagi...


Kawan2..ingt x time zaman kolej dulu..smpai kolej ja p bilik2 member pastu ckp kwn2 era dh balik..hahaha..besnya saat2 2...klu boley 1 kolej 2 nk dengaq sora kita kan.....rasa cm nk rasa balik ja saat2 tu..ermmm ntah la saat2 mcm 2 kita nk replay balik mmg payah...tinggal kenangan je la...tp kenangan2 terindah 2 la kita akan bawa sampai tua...

Dulu2 klu aku balik cuti dari Cameron ni kan selalu aku crita kat kwn2 aku..miza, aten, lin. nadya betapa tenang p Cameron 2...aku tunjuk pic kat depa..aku bwk ole2 keychain kat depa...ntah simpan ke dh ilang kn...sedey aku klu ilang..mahal tau x...hahaha...TAPI...sekarang aku dh x ley cerita kat depa lg..kat belog nie je la aku crita ya...aku tau angpa mesti x jemu dengaq aku cerita pasai Cameron nie...hahaha....padan muka angpa...



Kawan2 nk tau x bes tau p sana...time nk p ada masalah..kereta rosak sbb langgaq ayaq banjir...tersangkut kat simpang pulai....temperature nek..pukul 10.30 tolak dari Kulim sampai Cameron pukul 10 mlm lbh x silap aku...haha...punya la lama suma ni gara2 kereta rosak..cm apa2 ja lg...smpai Cameron sejuk ja..aman ja..bila time malam mula aku cari stokin..sebab x tahan..tmbh2 lak hari ujan..gila punya sejuk..memang bes walaupn xda yg menarik...



Dulu time zaman kolej otak aku ingt nk beli apa ya kat angpa..tp sekarang aku dh x perlu pk suma 2..sbb aku dh x bersama angpa lg...RINDU KOOTTT...ermm...sabaq ja la nnty kita cerita byk2 tau kwn2...dulu bley tgk ja dlm laptop aku gmbar2 aku p Cameron..tp sekarang aku upload kat fb tau...angpa tgk la kat ctu..tp jgn komen ya...hehehe....



Aku baca belog miza td..memang sedey..saat yang x akan kembali 2 akan kita kenang tau..btw aku pn nk wish anniversary to BATCH 14..sekejab ja dh genap 3 taun..dh hampir 8bulan kita terpisah...pejam celik pejam celik kn...xpa..kita bley jumpa klu da masa..paling penting ada duit..gerenti bley jumpa...hahaha....ingt x kita nek lif p klas sama2...lif kat education pn dah cntik..cm ala2 hotel 5 star wei..p cafe konvoi ramai2..p T.S tempat dak2 kolej lepak..hahaha...tempat 2 bkn bley bwk skandal...gosip 1 kolej...kn kn kn...rindu gila saat2 2...tesco..haha..deret tesco..tiap2 minggu p tesco mcm kan kaya sgt..huhuhu.....klu mkn2..famous kat GARUDA..klu pagi DORAEMON 2 pn klu larat bangun..klu mlm burger PAKCIK..selagi pakguard guru besaq 2 x halau selagi 2 dok gelak2..hahaha...teringat kat pakguard education..pakguard wat pala..deret mau wat tau..rimas ja...aku pn x paham..pakguard lin..agaknya lin smpai skrg dya dok wat pala kn wei...nasib angpa la junior2...happy gila la zaman kolej 2..haha...mana la nk ley lupa..syok2..haha..

4 comments:

Miza Yusof said...

sedihnya :'(
keychain patung era tu ada lagi.
dari melaka kan :)
paling best kenangan kat pakcik burger.
selagi tak kena halau selagi tu tak masuk. HAHA

Shahirah Jalil said...

yess..ada lg..simpan tau..deret gdh ngan pakguard pendek...klu lin slalu ckp kat pakguard 2(apa2 jela pakcik..)hahaha...rindu laksa pakcik burger walaupn x sedap...huhu...

a i n a a m a d n o r said...

gmbr aku xdak pun......
haish......sedih laa camnih.......
:'(

Shahirah Jalil said...

ada ja..2 ha kat pic atas skali 2..kena lindung ngan lin..haha..